Saya sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Saya ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Saya seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Saya akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Saya tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan saya. Malah saya juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan saya. Saya seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan saya adalah professional dalam kerjaya yang saya ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian saya. Saya mempunyai keluarga yang bahagia.

Sunday, August 12, 2012

sofbol reupdates

okey malam ni nak reupdates gambar kenangan sofbol di TERENGGANU with my beloved teammates :) 
weeeee sayang ampa suma forever n ever. 

 (sory gambaq kecik sebab faktor edit.mohon ampun )

sofbol is my passion. 
ampa bagi p la apa pon depan aku time bersofbol memang aku akan tolak.sofbol dah jadi a part of my life. hidup perlukan keseimbangan so ini lah keseimbangan dalam hidup aku. mungkin ramai yang x akan penah paham sebab hmpa xfeel apa yg aku feel. so kalau nk feel apa yg aku feel try la main sofbol. actually dia punya feel sama ja macam kita buat something yang betoi betoi dekat ngn hati kita. no matters what it is. janji kita nak buat benda tu. and apa pon yang datang lepas tu mmg akan membutakan mata kita. :) sekian good night.

p/s : kenangan aku ngn suma teammates aku xkira la yg di PD or TERENGGANU aku simpan sampai bila bila. moga moga ukhwah yg terjalin antara kita kekal selamanya amin.

No comments:

Post a Comment