Saya sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Saya ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Saya seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Saya akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Saya tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan saya. Malah saya juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan saya. Saya seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan saya adalah professional dalam kerjaya yang saya ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian saya. Saya mempunyai keluarga yang bahagia.

Wednesday, August 8, 2012

easy simple and steady punya  post kali ni malas nak typing banyak banyak 

ramadhan berapa tak taw la dah lupa.
penyakit lupa semakin terok oh no!
rancang rancang nak berbuka kat hot west western food sekali xbuka so tembak pi MACD teruih laaaaa.


oke sampai-sampai melantak dulu lapaq terok dah :)


okey settle makan kenyang perut senang hati masa untuk snap sat :)


okey snap depan macd before nak p sentosa sait cari cassing for babe :)
(motip nak tunjuk kasut baruuuuuu. laalalalalalallllaalalllaaaalaaaa )


inilah SYAZRUL AZNEEHA orang yang nak cari cassing dia yang over lebih .
cassing punya banyak dah pakai xtera mana pon.
tapi papa pon like teruk cassing nie.
PINK :))))

after sentosa tembak p gunung riang macam besa port wajib BUNDLE !!!
 sampai-sampai ja bundle tutup pulak . ah so sad :( so terus roger nak balik .
lalu depan istana stop snap saitttt .
(pantang nampak tempat elok kit)


with babe toit !
nak showoff cassing sait. kami beli sama but different colour ja.
wink wink !

then after that balik lerrr. tidoq kroohhh krooohhh bai.


oke next story
 . firtsly nak wish !

HAPPY SECOND ANNIVERSARY to FIZI and WANY :) 
semoga kekal sampai naik jinjang pelamin sampai ke anak cucu berderet deret nohhh. heehheee.
lokasi kejadian KFC tanah merah .
dekat ngan rumah sewa ja. senang 7.36pm berbuka 6.45pm dah terpajak depan KFC.
 pastu kalot kalot pi amik kek kat secret recipe nak suprise kan muhammad hafizi dengan kek dari buah hatinya.


gambar kenangan!
so sweet! adik abiangggg oiiii!
yang pasti kek tu sedap bangat dong !!!! 


okey next snap time! weee :) 
gambar bersama di snap oley fizie mat toit. 
best friends forever sayang ampa sangat sangat . 
xtaw apa jadi kalau xda hampa suma. 
love suma too much :)


oranag dalam kfc khusyuk dok tengok chong wei kami khusyuk dok snap. sampai mengabaikan penyokong setia chong wei haahahhaaa. 


the last one is my herot petot senget bengek babe 
( amik hg kata aku herot sangat kan )
heehehehheeee love all :)

sekian tamat la kisah kami . 
bai :) 
selamat malam.

krroohhh krroohhh

No comments:

Post a Comment