Saya sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Saya ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Saya seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Saya akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Saya tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan saya. Malah saya juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan saya. Saya seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan saya adalah professional dalam kerjaya yang saya ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian saya. Saya mempunyai keluarga yang bahagia.

Monday, January 10, 2011

sowy . sowy . sowy

hari sedih sangat3!!!
. kena maki + halaw ngn EN.NAZRI . lecturer semiconducter devices aq . ehhmm . ramai yg xtaw cita sebnar n pandai2 nk tafsir sendiri pa yg dh jadi . mmg aq ngaku kali ni aq yg salah . tp bkn aq sorng la . ngn sekali ngn member2 aq skali . xjangka pon bnda nk jadi smpy cm ni sedng kn pada mula nya km gelak sal bnda yg simple ja pon . lastly kene halaw cm 2 ja . aq xsalah kn bebudak klas aq kalo ada yg nk marah kos sbb kami 1geng 1klas kali kene halaw . tp aq tgok laju ja la bdak klas aq kuar masa bru2 kene halaw 2 . yg 2 aq xkisa sgt . depa nk marah ka apa ka lntak depa la . aq xpeanh heran pon ngn depa . bkn nya depa 2 nk bg papa effect pon dlm hidop aq . cuma yg aq kisah lani lecturer aq 2 . aq mmg rasa bersalah gila2 nya . dy diantara lecturer yg paling sempoi yg penah aq jumpa . then last2 jd cm ni . sedih sgt aq . hari ni jagak hmpir 3kali aq text lecturer aq 2 tp still no respon pon . sabaq jala neha . hopefully EN.NAZRI dapat maaf kn aq ngn kawan2 aq semua .

* to EN.NAZRI : sya mintak maaf sgt2 xbermaksud nk menyakit kn aty en. . mmmmmmm .

No comments:

Post a Comment