Saya sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Saya ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Saya seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Saya akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Saya tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan saya. Malah saya juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan saya. Saya seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan saya adalah professional dalam kerjaya yang saya ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian saya. Saya mempunyai keluarga yang bahagia.

Saturday, January 8, 2011

FOBIA

hari nk cita sal diri sendri . nama di beri . 

SYAZRUL AZNEEHA BT MOHD ZAKARIA

. anak bongsu dalam family . sayang mama lebih dari abh . tp xbermaksud xsyng abh . simple . banyk ckap . suka cakap . xbape pandai sangt . ketegaq . malu bila dgn orng yg dy suka . berat mulut bila dgn si dia yg di sukai .  ssah nk jatuh aty kt orng . tp bila dh jatuh ssah nk lupa .

syng SARAH NOORFATIN BT RAMLI sgt2

. kwan yg terbek! . FAMILY first . SARAH secound . BOY third . sapa xley nk tima benda 2 sory please try other person .seorng yg sgt menghargai sesuatu perhubungan . setia .  benci si hipokrit! . jadilah diri sendri! . kuat touching (orng la kata) . senang dalam berkawan as long as kawan 2 xbnyk peel . ssah nk bg number fon kt orng yg xknal . seorng yg sgt menjaga maruh dri . walaupon hawaq  n suka blik mlm2 . keraih kepala . xsuka dgr ckap mama . malas nk wt homework . assigment jgn kata la . suka wt keje last minute . study last minute . mula suka men squasy . favorite chiow kuet tiow + aiq kosong . rm3.50 . bajet . student lagi kn . xcantek (orng kata la) tp xkisa pon . jadi diri sendri un .

TAKE ME FOR WHO I AM

. ssah nk ubh perangai tok seseorng . jd kawan lah dgn saya sebagai mana sya . xsuka saya . cara saya . gaya saya . perangai saya . k fine . bole blah . saya pon xheran . dan xkelapaq pon nk kawan ngn awk . ramai g orng dalam dunia ni . benci si ke-3 dlm sesuatu perhubungn . dlm bhasa kasaq . si jalang . bnyk g jntn kt luaq sana xyh la dok kacau hat orng punya . bodo . xsuka lelaki miang . gatai . galak . 

sayang PULAU PINANG sgt2 . 

bnyk memory2 terindah kt sana . 

suka ENGINEERING

. nak jd engineer terhebat di benua asia . tinggi un cita2 aq . aq taw aq bole . aq suka study . suka kentut . suka tidoq . suka on9 . suka tulis blog . suka teloq masin . xsuka masak . xsuka orng yg xsuka aq . xsuka ikan masin . hahaha~ .

sedikit sebnyk tentang si FOBIA ni . 
si FOBIA yg sentiasa selamba  lantak la nk jd pa pon .
<3 with all of my heart <3

No comments:

Post a Comment