Saya sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Saya ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Saya seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Saya akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Saya tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan saya. Malah saya juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan saya. Saya seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan saya adalah professional dalam kerjaya yang saya ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian saya. Saya mempunyai keluarga yang bahagia.

Monday, January 10, 2011

sowy . sowy . sowy (part 2)

. alhamdulillah .

. tok pengehtahuan semua masaalh aq dengan lecturer semiconductor device aq da settle . ehm agak pnjang gk la cita dy kalo nk story . tp bak kata pepatah berani buat berani tnggung la un . walaupon ada sedikit ketidak adilan dlm masaalh yg merumit kan ni tp aq tetap dh terinvolve so pandai2 hg la neha nk settle kn . benda ni pon mengpengaruhi masa depan aq kt POLIMAS ni jagak un . tp papa pon aq tetap berpuas hati dengan cara masaalh ni di settle kn td . lpas settle ja klas tekno aq,aq trus p cari EN.NAZRI . pesanan CIKGU ERDAUS kesyngn aq jgn lengah2 kn bnda ni t jd lagi terok . papa pon tengs alot buat cikgu yg sudi dgr masaalh sy nk n berjya bg advice yg begitu mmbina . benda 2 la yg sangat aq perlukn dlm saat2 cm ni . bkn nya dok kne tembak ja . sambung . aq pon msuk la bilik lec aq tu then dy xda . just ada EN.ABADI ja . tp EN.ABADI ada bg advice ckit cra2 nk pujuk aty EN.NAZRI . so km pon cm xbaper tkot sgt la . then tggu hmpir setengah jam jugak la . lama kot . tp xpa . padan la ngn muka kami . lepas 2 tgok2 EN.NAZRI  my . ayat yg aq atuq berjela2 semua hilang dri otak aq lpas tgok mka dy . then berani kn dri tok ckap gk . mula2 2 say sory then dy pon cm bg feedback yg positif la kt kami semua . aq pon ok la lepas 2 . then dy sempat melawak nk KFC lg ngn kami sebgai blasan so mmg aq rsa lega gila un . hbis suda msaalah aq .

. next .

. bebudak klas aq . aq taw depa terasa ngn apa yg dh jadi tp masaalh nya depa cm menyalahkn aq 100% . xadil la cm ni . aq taw aq hawaq dlm klas . bising . suka cakap . tp aq still lg ada rasa nk respect lecturer . tp xpala benda pon dh jd . kalo aq nk explain . tobat depa t tembak aq balik . aq taw aq xsebek bebudak pompuan len tp aq xda aty ka? . xda perasaan ka yg ampa ley kata suka2 . aq taw ampa xkata kt aq sorng ja . tp aq tetap terasa . kt cini aq nk MINTA MAAF  la wt yg rasa apa yg dh jd ni mmg sesuatu yg menyakit kn aty dan seluruh anggota badan ampa . cm anas kata un . biaq aq tnggung dosa2 ampa nk blajaq xley . xpa aq tnggung . aq cm na pon xpa aq xkisa (touching gila ni) . harap bnda yg jadi ni ley bg 1 pengajaran buat kita semua especially AKU .


nukilan khas : si fobia

No comments:

Post a Comment