Saya sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Saya ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Saya seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Saya akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Saya tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan saya. Malah saya juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan saya. Saya seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan saya adalah professional dalam kerjaya yang saya ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian saya. Saya mempunyai keluarga yang bahagia.

Saturday, December 4, 2010

m a s a k !

seriusly aq xreti masak.
pa jnis msakan pon aq xreti.
mgkin factor jarang msuk ke dpur yg membuatkn bnda ni terjadi.

TAPI.

seriusly aq ska makan.
macam2 jenis makanan aq ska makan.
terutama mkanan yg d masak oleh mama aq.
mama mmg chef terbek yg ada atas mka bumi ni.

TAPI.

sampy bla aq nk trus xtaw masak cm ni?.
kadang2 2 aq pikir "ar lntak la sekrng msa tok aq study bkn msak".
tp bla pkir lgi skali xkn bla umur aq dh mencecah 20 an bru aq nk tergedik2 blajaq msak kot.
so skrng aq dh nekad nk blajaq memask ngn bebudak umh sewa aq.
or in english "my housemate".
sbb dpa ni semua oh wanita melayu terakhir.
hbis 2 aq ni wanita melayu terawal ka?.
hahahaha.
aq pon xtaw.
n bla aq da besaq nnti aq n ada bnyk duit aq nk belajaq msak ngn 
CHEF WAN.

ha baru TERBELIAK biji mata ampa tgok aq msak ngn chef wan.

TAPI. 

2kalo aq ada duit la.
kalo xda jawabnya aq belajaq msak ngn
MAMAK NASI KANDAR jala.
haahahaa.
padan muka aq.

conclusinya.
kita sbagai owng perempuan kne la sekurg-kurg nya tahu senduk,belanga,periuk 2 apa kebendanya.
bru la d pggil perempuan sebenar.
bru la complete dan bole d gelar wanita berkarisma (moto dayah).
ada ilmu,pandai masak plak 2.
so chaiyok2 ya SYAZRUL AZNEEHA.

No comments:

Post a Comment