Saya sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Saya ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Saya seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Saya akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Saya tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan saya. Malah saya juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan saya. Saya seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan saya adalah professional dalam kerjaya yang saya ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian saya. Saya mempunyai keluarga yang bahagia.

Saturday, December 4, 2010

dreamy birthday present ! . .

1. SHAWL
nanak sgt2 yg teramat sgt.
xkira kalo aq nmpk mmg galas bli bwak blik umh.
xkira mama nk bising cm na pon.
nak ttp nak.
kalo bole nk kumpul semua koleksi warna yg ada d pasaran.
<3


2. anak patung MR.BEAN.
yg ni pon dah lama aq impikn.
bukan xda duit nk bli g pon benda ni kn mhal sgt pon tp sja je gedix tggu kot ada org nk bg.
so bnda ni akn jd lbih bermkna bg aq un.
so aq tggu smpy birthday aq kalo xda sape nk bg alamatnya bli sendri la neha oiii.
xyah perasan lbih2 sgt.
haha.


3.SUPRA LADIES SHOES.
purple !
red !
black !

fulamak ternganga kot!.
ok guys yg rsa baik hty nk hdiah kn ksut idaman aq ni.
diatas d antra 3warna favorite aq k.
yg len dri d ats REJECT.
huh!.......
duet xlebat la nk bli kasut ni so kalo dpat sbagai birthday present mmg lompt tinggi gla2 la tyme 2.
tidoq pon peluk kasut kot!..
hwawawawawawawawawawa...

sekian shaja luahan rsa HADIAH HARI LAHIR IDAMAN tok tahun ni.

10 MARCH 2010.
(best ever date in the year!)

No comments:

Post a Comment