Saya sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Saya ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Saya seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Saya akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Saya tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan saya. Malah saya juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan saya. Saya seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan saya adalah professional dalam kerjaya yang saya ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian saya. Saya mempunyai keluarga yang bahagia.

Sunday, December 5, 2010

kegilaan quh ! !..

aq mula knal benda halah ni melalui sowg kwan bek aq yg dh agk lama aq knal.
SARAHNOOR FATIN BT RAMLI.

dy la yg mula2 dok berletiaq kt aq sal contact lens dy.
dy mmg gila lens.
aq pon xtaw naper?.
pa yg special nya bnda 2.
last2 aq pon sruh la dy pilih kt aq 1 n bli kn.
perasaan pertama kali pkai.
uih ckup perit
rasa cm xmaw pkai dh n nk buang ja lens 2.
tp bila dh lama2 2 bru la aq rasa selesa.
n bila aq xpkai aq rasa cm something yg lost dlm hri2 aq 2.
mcm2 warna aq sedng untuk cuba.


aq suka mencuba sesuatu yg bru dan xpenah aq try sebelom ni.
so contact lens ni jgak sbahagian yg bru jgak la dlm hidop aq.
rmai jgak d antra kengkwan aq yg mempunyai minat yg sama.
aq taw ada keburukan serta kbaikn nya benda halah ni.
dan ada jgak bnyk cita yg aq dgr sal lens ni tp niat aq just nk try sesuatu yg xpenah aq cuba.
bkan nya ats sbb len.
atau dgn sbb yg lbih jelas nya atas dasar kepuasan dri sendri.
bkan untk menunjuk2 ataw papa pon yg sewaktu dgn nya.



hassarida hassan hussien yg sama2 minat bnda yg sama.




wany bakri pon layan gk.


so hikmah yg dapat aq simpul kn.
niat xmenghalalkn cara tp aq rsa pa yg aq sdang cuba wt msa ni ok kot naaa.....
sekian....

No comments:

Post a Comment