Saya sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Saya ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Saya seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Saya akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Saya tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan saya. Malah saya juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan saya. Saya seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan saya adalah professional dalam kerjaya yang saya ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian saya. Saya mempunyai keluarga yang bahagia.

Wednesday, December 8, 2010

part time job

aq ingt semester 2 ni aq nk wt PART TIME kt mana2 tempat yg sesuai berdekatan jitra nie.
gpon un aQ bukan ada nk wt papa pon sebelah malam.
kelas aq paling lewat pon aq tgok takat pkul 5 petang ja.
so mmg xda msalh lgsung la kalo mlm 2 aq p wt PART TIME.
gpon un bila pikir2 blik la aq bkan dok wt pa pon kt umh sewa ni mlm2.
keje dok tgok TV,ON9,LYAN BLOG,TIDOQ.
so kalo aq hbiskn masa aq ngn keje2 buang msa 2 bek aq wt PART TIME.
lagi pon aq bkn aq nk cbuk mesj ngn sesape pon dlm msa terdekat nie so bek aq rebut peluang nie tok jln kn projek aq nie.
ehm bkn nk kata xcukup duit.
duit mmg xpenah jd masaalh aq pon selama ni.
nk kira duit yg parents aq bg tiap2 blan + duit pinjaman PTPTN aq.
mmg lebih dri ckup tok aq wt blnja,
tp xsalah kot klo aq buat PART TIME tok cri duit advanced yg mgkin ley aq guna tok aq nk bli barang2 yg aq teringin.
alhmdulillah dengan berkat pengalamn kerja aq msa tggu result SPM dlu ley la sdikit sbnyk membantu aq dlm usaha yg berkobar-kobar nk wt PART TIME ni.
so buat kawan2 di luaq sna doa2 kn aq supaya sentiasa success dlm study mhu pon life aq.
kerjasama anda amat DIHARGAI.


NUKILAN KHAS : MISZ FOBIA

No comments:

Post a Comment