Saya sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Saya ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Saya seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Saya akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Saya tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan saya. Malah saya juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan saya. Saya seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan saya adalah professional dalam kerjaya yang saya ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian saya. Saya mempunyai keluarga yang bahagia.

Wednesday, September 5, 2012

SA


setiap manusia punya hak kan? . 
macam tu jugak la aku yg mempunyai hak tok nak mengsecret admirer kan someone.
( someonlikeyouuuuuu )

hampir setiap hari bukak FB wajib stalk FB hg walaupon kadangkadang tu baca statusstatus yg sama, tengok picturepicture yg sama .

lagi worse bila terjumpa dengan hg aku memang akan malu ketaik . tah hg taw tah hg xtaw aku yg propa lebih . kalau hg ada kat area tu sumpah aku lari cari jalan kot len . memang xlalu la situ . tobat 

1day dapat bbpin hg . syiok terok laaaaa . tapi xadd pon simpan ja and tiaptiap malam tengok bbpin hg . nak add xberani n xtaw bila masa yg sesuai . terok kan aku? macam tulah aku kalau dah suka . 

tapi admirer ni xbermaksud cinta kan? maybe aku suka tengok muka hg, tengok cara hg, tengok kening hg, tengok perot hg . that all

jodoh itu rahsia DIA kan . insyaallah :)

4 comments: