Saya sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Saya ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Saya seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Saya akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Saya tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan saya. Malah saya juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan saya. Saya seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan saya adalah professional dalam kerjaya yang saya ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian saya. Saya mempunyai keluarga yang bahagia.

Wednesday, September 5, 2012

pelupa terok

al kisah (bukan al ikhsan oke) nak dijadikan cerita hari ni sebelom p kelas aku dengan semangat nya text ke ' ina poli ' yang berbunyi begini


so sampaisampai kat poli tengok ina xmai g dan snap sait . (yang seluaq tu belibeli pakaipakai tengoktengok singkat pulak . bantai p la kelas petang ja . tapi lepas ni xbole pakai dah la kena ngn lecturer perit la . tera tadi nak p tulis jawapan kat depan pon ketaq perut.heeee . anyway i <3 oldskool yeahhh. )


 dapatdapat baju yang dihantaq untuk upah jait kat mak ina . dengan perasaan seronoknyaa dok tayang + belagak riak kat dayah ngn babe . aku pon bertambah seronok la sebab depa meluat tengok perangai aku. (lagi ampa meluat lagi aku syiokkk. heeee ) .

selesai sesi menayang aku pon simpan balik and letak kat bawah meja . before nak letak tu dah kata dalam hati yg ni satg mesti aku lupa . tapi kata pulak forsure xkan lupa sebb dah kata lagu tu tadi . so letak jala .

and kelas pon habis guess what ? aku memang lupa pon nak amik baju kurung tuuuu . and dengan selamba badaknya aku keluar dengan happy nya blah nak p kat parking cepatcepat sebab dah lambat nak p training . 

sampaisampai umah kalotkalot salin baju terus tembak p padang untuk bersofbol . selesai terus balik umah . sampai pukul berapa xingt (tengok baru tadi pon aku dah lupa) masa tu dok melepakmelepak dengan budak rumah sewa tetiba ja cikb tanya pasai mak ina and masa tu aku masih xbole nak tangkap sampai la kecik ngn dayah dok sembang bab baju yang dah siap terus aku pon terkejut sebab baru ingat yg baju kurung aku ada dibawah meja. 

OH MY POKADOT BAJU KURUNG !

 . terus melompat nak p poli la la tu jugak nak p amik jugakjugak baju tu . suddenly dayah panggil n dy kata dy ada simpan tapi kat fizi. oh no depa suma pakat sorok baju aku . tapi selamat la ada kawankawan yang sedaq perangai lupa terok kawan depa yg sorang nie.

alhamdulillah selamat bajubaju aku. heeeee teng bff suma . syg ampa . aku berjanji aku akan cuba untuk ubah sikap pelupa aku ni dengan kurang kan makan semut . heeeee

sekian la kisah annoying aku . goodniteeee

2 comments: