Saya sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Saya ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Saya seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Saya akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Saya tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan saya. Malah saya juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan saya. Saya seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan saya adalah professional dalam kerjaya yang saya ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian saya. Saya mempunyai keluarga yang bahagia.

Wednesday, August 22, 2012

babe :)

okey malam ni bosan terok kot. ada orang tu pi raya sampai lupa habis kat aku tapi xpa blog ku sayang nie kan ada . so jom berblogger! yeahhh lupakan suma benda fokus pada blog saja. 

okey melalui tajuk pon ampa dok taw aku nak story pasai sapa kan ? sapa babe ? okey babe ni nama penuhnya HASSARIDA BT HASSAN . pasaipa aku panggil dia babe kerana dah terpanggil babe nak buat mcm mana so ampa jangan dok tanya soalan bodoh k :)

okey malam ni berwebby an babe ni macam cerita la kuaq . tapi yang tu xpenting yang penting nya jom tengok aksi aksi kami berwebby :)

 okey ni model iklan gigi okey

 ini pulak model mata juling

 yang ni pulak muka cover cun. tapi xpayah cover lah sebab mmg cun pon ..weeeeee..

 yang ni muka masing masing dok ralit buat apa pon xtaw kecian skype dok buka free free saja .

lastly muka desperate nak jadi model colgate. babe hg xlayak k sebb ada braces so payah nak berus gigi tu..

okey sekian sahaja good night semua :)

No comments:

Post a Comment