Saya sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Saya ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Saya seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Saya akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Saya tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan saya. Malah saya juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan saya. Saya seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan saya adalah professional dalam kerjaya yang saya ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian saya. Saya mempunyai keluarga yang bahagia.

Monday, June 13, 2011

rindu serindu-rindunya

salam sejahtera salam 1 malaysia 

tajuk entry aku hri ni dah macam tajuk konsert kenangan AFNIL la pulak . hahahhaaa . apa salahnya kan . hehe . oke memang lama xmengupdate benda halah kesyangan aku ni . kali ni nk bagi alasan sebok tu tipu besaq sangt la . tp mgkin xda masa yang mengizinkan kan kot . oke alhamdulillah saya sehad sentiasa hendaknya . menjalani kehidupan seorng insan seperti biasa . maseh dalam cuti semester yang membosan kan . hopefully anda anda kat luar sana pon bhagia dan gembira sentiasa hendak nya . itu saja kata kata aluan dari seorng insan yg dah berkurun lamanya xmengarang . byeb ! :)


misz fobia 
( JadiDiriSendiri )

No comments:

Post a Comment