Saya sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Saya ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Saya seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Saya akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Saya tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan saya. Malah saya juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan saya. Saya seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan saya adalah professional dalam kerjaya yang saya ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian saya. Saya mempunyai keluarga yang bahagia.

Friday, March 18, 2011

softball


salam sejahtera salam 1 malaysia 

okay rasanya x gaduh terang kot tajuk hari . 
melalui gambar kat atas ni pon dah bole taw kan . okay sekarang dok aktif main softball untuk poli . tapi xtaw la terpilih ka x kan . saja suka suka nak mencuba . buat masa sekarang ni okay la . semua berjalan dengan lancarnya . alhamdulillah . jurulatih pon banyak memberi tunjuk ajar serta dorongan untuk lebih memajukan diri dalam bidang ni . kawan kawan seperjuangn pon banyak membantu serta abang abang senior yang dah lama dok main pon banyak memberi tips tips yang bernas . kenapa abang abang ? sebab team softball polimas ni xada akak senior pon sepanjang yang dok p latihan . xtaw la kalo btoi2 xda atau depa xmaw turun training . xpa xkisah la macam mana pon . hampir setiap hari saya menghabiskan masa yang ada dekat padang . dari jam 5 petng hingga la 7malam . kadang kadang tu kerap terlajak sehingga 7.30 mlm . apa apa pon permainan softball ini banyak memberi pengalaman yang baru dalam life saya .terima kasih banyak banyak . semoga diharap saya dapat pergi lebih jauh lepas ini . (main main jugak study keutamaan . insyallah jugak saya akan cuma untk membahagikan masa saya sehabis baik )

misz fobia

No comments:

Post a Comment