Saya sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Saya ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Saya seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Saya akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Saya tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan saya. Malah saya juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan saya. Saya seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan saya adalah professional dalam kerjaya yang saya ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian saya. Saya mempunyai keluarga yang bahagia.

Monday, March 21, 2011

salam sejatera suma ! 

tajuk haru ini adalah tudung . kenapa tudung ? macam biasa la saya gila tudung . bila sentuh bab tudung ni banyak ceritera yang boleh kita kongsi kat sini . tapi hari nak sentuh sikit ja . xmo lebih lebih noh . 


fungsi tudung ?
~pada saya semestinya bertujuan untuk menutup aurat tetapi ramai yang dok pertikai tentang cara orang orang la dok pakai tudung . 

pada saya macam mana pon cara anda semua kat luaq sana pakai tudung yang pasti ianya menepati ciri ciri yang di tuntut oleh agama kita itu suda lebih dari cukup . xkan la selama nya kita nak duduk kat takok lama ja ? come on la . mungkin dengan cara mempelbagai kan lagi cara permakaian tudung kita tu mungkin sedikit sebanyak akan menarik minat orang lain untuk turut bertudung serta meguatkan lagi semangat kita sendiri . selama ni saya xpernah pertikai macam mana orng bertudung . pada saya malaysia negara demokrasi so terpulang pada hak individu itu sendiri . saya sendiri mengaku mmg saya seorang yg makin lama makin gila dengan tudung jadi disini saya menyeru seluruh adik,kakak,kakak angkat,kakak pupu,kak limah,mak,mak su,mak teh,mak bedah,mak cik tipah serta seluruh insan muslim yang bergelar wanita untuk turut sama menggila bersama saya . tudung bawal ka,selendang ka,ariani ka,ataw apa jenis tudung sekali pon xpa  yg penting nawaitu kita . sekian sahaja . terima kasih 

misz fobia
( jadi diri sendiri )

No comments:

Post a Comment