Saya sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Saya ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Saya seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Saya akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Saya tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan saya. Malah saya juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan saya. Saya seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan saya adalah professional dalam kerjaya yang saya ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian saya. Saya mempunyai keluarga yang bahagia.

Thursday, March 17, 2011

kerenah student

hai semua ! salam sejahtera salam 1malaysia .

kebelakangan ni agak jarang masukkan entri entri baru sebab makin sibuk dengan study . kelas tambahan banyak sangt menunggu .

oke tajuk hari ini ialah apa yang menyebabkan student kalot nak balik bila cuti hujung minggu tiba (lebih tertumpu pada yang study berhampiran kampung halaman)

  1. boyfriend / girlfriends menunggu kat sana.(nak melepaskan rindu . tmbahan pulak kalau BF/GF tu study kat tempat yg lain )
  2. homesick terok ( masalah ni terjadi bila xpenah duduk asrama or xpernah berjauhan dari mak ayah )
  3. anak manja (bila dia sorang ja dalam family . mak ayah risau and akan pastikan anak depa sentiasa balik bila cuti hujung mggu datang . untuk mengelak kan anak depa p merayap dengan orng yg xkenal or dengan kata lebih dalam nak jaga baik baik )
  4. fulus dah makin kurang . so terpaksa balik sebab nak pau duit mak ayah ( ini adalah sebab yg popular kebanyakan student sekarang termasuk aku )
  5. bila xda apa yg menunggu sini ( bila suma budak umah sewa dia balik kampung and dia terpaksa duduk sorang sorang so memilih untuk balik rumah adalah jalan terbaik )
okay macam biasa 5sebab sahaja yg saia cuma tampilkan . jadi yg mana 1 yg selalu menjadi pilihan anda ? tepuk dada tanya selera ! .

misz fobia  

2 comments: