Saya sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Saya ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Saya seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Saya akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Saya tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan saya. Malah saya juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan saya. Saya seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan saya adalah professional dalam kerjaya yang saya ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian saya. Saya mempunyai keluarga yang bahagia.

Monday, February 7, 2011

shawl

hari ni xtaw nk story sal aper . so dok kelebek la mukabuku kawan-kawan , baca blog , then tertarik kat 1 bnda ni . cara pakai shawl gaya baru . oke ka ? cuba tengok 

ha ni MARIA ELENA 
cun kan3 ?

ni pon dy jugak . suka gilak tgok cara dy pakai shawl ! <3

yang ni lak HANA TAJIMA 

tengok YUNA pon da mula dok pakai cara nie . 
cantek kan ?

kenal kan ni pulak CIK EPAL
suka baca blog dy . menarik siot ! dy pon pakai gaya ni jugak . menarik bagi aq budak remaja yg bertudung . suka laaaaaaa . =)))

chumel kan ?! 
xkira macam mana bentuk muka kita semua cm masuk jaaa . 

ni pulak PUTRI KHAIRUNISA ! =)
sapa dy ???
hahahaha . saia pon xkenal tp tertarik sebab dy pandai menggayakan shawl dy . tengok dy pon mula pakai gaya ni . cantek siot ! =)

bole di gayakan xkira masa dan tempat kan . hahaha . 

so amacam ??
pada pandangan anda bagaimana kah rupa saia bila saia menggunakan cara ini ?
adoi malu la . tapi seyee gila nak cuba n try . 
so tunggu la picture saia di upload masuk plak k . 

senyum selalu !! =)


No comments:

Post a Comment