Saya sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Saya ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Saya seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Saya akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Saya tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan saya. Malah saya juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan saya. Saya seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan saya adalah professional dalam kerjaya yang saya ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian saya. Saya mempunyai keluarga yang bahagia.

Saturday, February 26, 2011

mak su cepat sehad !

hari ni dapat news dari kak pupu yg mak su saia
demam terok !
shit ! 
sedih kot dengaq ='( . 
saia jaoh xley nak p tengok mak su . 
tepon mak su kata ok ja 
demam besa besa ja .
mak su suka mohong kak lang taw ! .
ni yang kak lang nak nages nieee . 
tasukaaaa !  
rindu suma . 
lama xbalik umah . 
manjung lagi la lama ! . 
tu dengaq pulak kata mak su 
 demam sampy xley nak bagun !
damn ! =(((( .
pastu degil xmo dok p klinik . 
bawak jumpa bomoh la senang !
haha .
banyak benda yang menyedihkan jadi lately . 
 hopefully pn.habibah bt habeb mohd 
a.k.a 
mak su 
cepat cepat cepat sembuh dan sehad macam selalu
amin .

No comments:

Post a Comment