Saya sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Saya ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Saya seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Saya akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Saya tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan saya. Malah saya juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan saya. Saya seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan saya adalah professional dalam kerjaya yang saya ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian saya. Saya mempunyai keluarga yang bahagia.

Saturday, February 26, 2011

 
LOVE !

apa itu cinta ??

to me : cinta itu datang dengan sendiri nya . tak bole di paksa paksa ! . 

MACAM MANA KITA NAK TAHU YANG CINTA DAH DATANG PADA KITA ??

to me : kita tak perlu untuk tahu sebab bila dia datang kita dapat merasa kan nya . 

PERLUKAH CINTA DALAM KEHIDUPAN SEHARIAN KITA ??

to me : cinta bukan 1 keperluan ! . tetapi setiap insan yg di cipta ada perasaan untuk mencintai dan dicintai .

KENAPA MANUSIA SERAKANG BEGITU TAKSUB PADA CINTA ??

to me : mereka tidak paham erti cinta itu sebenarnya apa !

ERTI CINTA PADA KAMU ??

to me : pada saia CINTA itu sesuatu yg unik . perasaan yg hanya saia yg boleh rasa . dan CINTA yg murni akan datang dengan sendirinya . menCINTAi ini bukan macam beli baju dekat BRANDS OUTLET,QUEENSBAY MALL . masa di perlukan untuk sebuah cinta itu berputik dah bertahan sehingga ke akhir nya . sebuah perhubungan CINTA yg kukuh memerlukan KESETIAAN , KEJUJURAN dan KEPERCAYAAN . jika hilang salah satu daripada nya maka makin pudar lah CINTA yg telah kita putikkan itu . CINTA juga bukan macam main FUTSAL kat atas kompleks BUKIT JAMBUL . tak dapat kejar ligan . tapi bila dah dapat tendang sepak . CINTA adalah sesuatu ikatan yg terjalin di antara dua insan yg saling menyintai dengan sepenuh hati . 

itulah CINTA bagi saia 

p/s : asal tetiba entri hri ni sal cinta lak ni neha ?? . haha . sebb utama adalah kebelakangn ni kengkwan saia suma gagal dlm bercinta so saja nk advide depa secara xlngsung nya la . hehe . untuk diri sendiri pon ada gak sebenar nya . huhu . dan sebab yg paling utama adalah saja nk tegaskan kat kebanyakan lelaki kat luaq sana erti cinta ni apa sbenrnya . jgn ambil smbil lewa saja !! =)
senyum selalu =)))

No comments:

Post a Comment