Saya sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Saya ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Saya seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Saya akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Saya tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan saya. Malah saya juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan saya. Saya seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan saya adalah professional dalam kerjaya yang saya ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian saya. Saya mempunyai keluarga yang bahagia.

Monday, December 13, 2010

sarah noorfatin bt ramli

rindu.rindu.rindu....
babe aq rindu tahap giga nya kt hg wei..
adoi asal la hg g poli jaoh sgt.selalunya bila aq blik cuti kt penang surely la ada owng yg nk teman aq menghbiskn cuti aq kt sna tp mggu ni aq blik seh hmpeh toi xda sapa pon.aq duduk la cangak ja kt umh then mggu seterusnya ni nk blik pon xda feel la babe.xpe aq tggu new year kita kasi gegar pulau pinang k.u are my bestties 4ever n ever la i promise u.

salam rindu aq wt kamo..

No comments:

Post a Comment