Saya sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Saya ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Saya seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Saya akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Saya tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan saya. Malah saya juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan saya. Saya seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan saya adalah professional dalam kerjaya yang saya ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian saya. Saya mempunyai keluarga yang bahagia.

Tuesday, December 14, 2010

perlis indera kayangan

ada la 1HARI  ni aq ngn kawan-kawan aq p la wt ramai sat perlis.niat kami nak teman sowng member ni p amik moto kt umh dy.besa la study kt poli ni un memerlukan transport kalo x mmg susah la nk gerak.so kami bertolak awai la jgak un dari umh sewa kami


so ni la masa time still dalam umah sewa aq...sory xley nk interfrem kn umh sgt sbb selerak giler.besala anak dara un.hehehe...smpy2 ja umh kawan aq 2 member aq yg len wt ramai terkejut ngn laman umh dy mmg A la sbb ayh dy ada la wt meniaga pokok2 halah pa tah nama dy aq pon xtaw.ni bkan la pertama kali aq p umh dy tp disebabkn kali ni kami p ramai ckit dri besa kami pon pa g wt ramai la.haahaaa...mula la adegan2 yg xbesa d lakukan berlaku.yang mana ada camera pa g n tggu lagi terus menangkap la mangsa2 yg xtaw malu tok menghabiskn memory fon depa.selamat la fon aq cabok ja kalo x jgn hrap la aq nk menyamak kn memory fon aq ngn mka2 ampa mua.hehehe.pix2 yg ni pon berjya aq curi dari member aq yg p sekali ngn kami tp dy xda bnyk dlm gmbr pon sbb keje dy yg menangkp.


aq pon memang xmelepas kan peluang la untuk posing sementara msa maseh muda.


seriusly mmg cantek oo laman umh dy..so ni la antra pix yang dapat aq kumpul n berjaya aq edit kn.buat kengkwan tersyunk semua sory la mmg bnyk sgt pix so xlarat kot nk edit.ingt aq robot ka?.


haha.tgok la gya aq posing.cam pa g.tapi mmg sonok gila la tyme ni sbb saemua member2 yg p mmg sempoi gila.n yg best nya makan tengahri kt umh kecik mmg sempoi.uihh aiq asam mak dy mmg aq xley nk lupa k.
TERBEK!!!....

kenangan terindah di PERLIS

No comments:

Post a Comment