Saya sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Saya ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Saya seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Saya akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Saya tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan saya. Malah saya juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan saya. Saya seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan saya adalah professional dalam kerjaya yang saya ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian saya. Saya mempunyai keluarga yang bahagia.

Friday, December 24, 2010

minggu ni balik cuti kat penang . blik kampung la kata kan . besala blajar jaoh la katakn . then tgk2 dpat call dari kak long kta kak ngah aq excident then msuk wad . agk suprise gak la aq . sesampy2 ja aq kt penng teros p hospital tngok angah aq . lepak kt sna smpy dkat pkul 7.30pm gk la . then press moto blik umh . dlm perjlanan 2 minyk plak hbis . siyee toi . selamat la ada abg ensem sowg ni my tolng g bli kn minyak tok aq . aq pon cuci mata la sat . 
pagi hari ni lak sibuk menguruskn moto yg excident 2 . p antar kdai n mcm2 g la . penat kot . petang nie semangt gila la nk p amik sarah fatin kt station bus sbb dy bwu blik dri poli dy . then tgok2 bus dy smpy lmbt n tros g umah tok dy kt seberang perai . panas gak la aq . tp xpa coz km dah jnji nk jumpa esok kt SUNGAI PETANI . hopefully dapat jumpa la . rindu sesangat2 nieee . nk passing birthday present dy kali . malam ni plak boring giler kot . aq pon usung kak ngah aq p kassim mustapa . wat pa WIFI la . ada snap2 gak la melalui webcam aq ni . 








pulun x aq bergambar? . aq mmg giler snap k . next ni plak pix angah aq d sebab kn oley excident 2 .






hahaha . cian x tengok? . aq sikit pon xkecian . padan muka bwak moto cm pelesit jadi cm 2la . hahaha . next ni plak saja la aq nk tayang beg baru aq akn setia jd peneman aq lepas ni kat mna jua aq p . arrgghhh . syng kamo ketat lah beg . 




cntik x? . jangan jelessss k . hahaaha . 

No comments:

Post a Comment