Saya sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Saya ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Saya seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Saya akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Saya tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan saya. Malah saya juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan saya. Saya seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan saya adalah professional dalam kerjaya yang saya ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian saya. Saya mempunyai keluarga yang bahagia.

Wednesday, December 22, 2010

MASAALAH

perasan x bila 1 masaalah datang dalam hidup kita then tyme 2la semua msaalh pon berduyun2 la nk nyibok n menserabut kn lagi otak kita..terutama aq..aq xska nk face msaalh aq mcm aq facebook..hahaaha..sempat lagi neha oii..ehm aq jenis yg ska simpan sesuatu bnda dlm hati aq dalam2 n sedalam yg aq mampu..bila ada problem xkira la kecik ataw besaq aq t wt cm xda papa n still truskn hidop aq semampu aq...tp smpy bila wei?..1hri pon aq tetap seorng manusia hina yg d kurniakn haty+perasaan tok terasa n seterusnya teriak...besala pompuan....
bila aq berjaya mengalirkn air mata aq yg selama ini menjadi aset termahal dlm hidop aq dan perkara terakhir yg aq akn buat i2 bermakna seseorng ataw ada sesuatu bnda yg jadi 2 mmg xley lngsung d terima oley memory brain aq ni...dan itu jga bermaksud sesuatu yg jadi 2 mmg benar2 wt aq tersentuh...pepatah pernah mengatakan "cikit2 lama2 jdi bukit "..ehm lebih kurng cm 2la masaalh aq...bila aq pendam makin lama mkin sakit n lama2 mula la gunung everest yg dh lama xmeletop pon bole runtuh...buat para cowok d luar sna jgn pernh buat c cewek menangis kerna kamo kerna stiap air mata yg mengalir itu mmbuat dy makin mmbenci kamo..sumpah aq benci MASAALAH!..

No comments:

Post a Comment