Saya sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Saya ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Saya seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Saya akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Saya tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan saya. Malah saya juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan saya. Saya seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan saya adalah professional dalam kerjaya yang saya ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian saya. Saya mempunyai keluarga yang bahagia.

Saturday, September 8, 2012

hari ni attent open house rumah cik ujang . coach sofbol selaku pensyarah polimas tapi xpenah la mengajaq aku pulak kan . heeeee . oke xmaw dok pot pet pot pet . jom tengok gambar . 



me and fariha


me and atang @ terapi 


fariha and damia 
 

the girls 
 

awisy bersama seragam superman nya
 

babe dan eila gomez 

 

hasssarida


babe with damia 

itulah serba sedikit gambar yang boleh dijadikan kenangan insyaallah . makan kat umah cik ujang tadi mmg best . lepas ni cik buat la lagi kerap kerap yeeee . heeee . 

insyaallah semoga ukhwah yg terjalin berpanjangan hingga ke akhirnya . amin .

ops lupa pulak tp petang jumpa ngn abg coach yg dah lama gila xjumpa . last hari tu jumpa masa p dungun tu la . abg coach kita semakin ensem yoooooo . rindu suma teamteam sofbol hunter/titans :) ada jodoh kita berjumpa lagi insyaallah . 

*gambaq kenangan wit abg coach

No comments:

Post a Comment