Saya sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Saya ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Saya seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Saya akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Saya tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan saya. Malah saya juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan saya. Saya seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan saya adalah professional dalam kerjaya yang saya ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian saya. Saya mempunyai keluarga yang bahagia.

Saturday, April 16, 2011

PAAN ensem !

salam sejahtera salam 1 malaysia . 

semua tgok tajuk entri hati ni sure terkejut un ? hahahahha . 
okay saya pon terkejut jugak . hari tu ada la buat blog walking boring boring and ada la tinggal kan comment comment yg membina untuk rakan rakan blogger yg lain . 
tup tup hari ni buka blog rupanya ada respond yg baik .
nak tahu apa ? 

tadaaaaaaaaaaa

ape benda ni ? . hahaha . ni adalah lencana khas yg dibuat oley paan . 
 apa apa pon terima kasih daun keladi ya 
AHMAD FARHAN  
. jasa anda akan sentiasa saya kenang . walaupon kita tidak pernah bersua muka tetapi saya bangga dengan semangat anda . insyallah lepas ni kalau TERjumpa di poli saya tegur ya . 

okay ni blog PAAN

( :) tolong orang itu hobi saya ! )

ni pulak mukabuka nya

(asal garfield ? paan ni suka garfield kot agak nya )

okay saja promote paan sat . itu sahaja yg mampu saya buat untuk membalas jasa baik anda serta jutaan terima kasih ya .

p/s : act yg hari tu ada komen buat untuk saya 1 tu saja suka suka . tapi xsangka paan buatkan betoi betoi 



misz fobia
( JadiDiriSendiri )

2 comments:

  1. Garfield sbb mata saya sepet mcm garfield... org la kata... ntah la.. tak pasan plak...

    ReplyDelete
  2. ooo . akhir soalan terjawab . nnti kene kelebek tgok betoi ka tak statement tu . hehehe :)

    ReplyDelete