Saya sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Saya ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Saya seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Saya akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Saya tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan saya. Malah saya juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan saya. Saya seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan saya adalah professional dalam kerjaya yang saya ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian saya. Saya mempunyai keluarga yang bahagia.

Wednesday, April 13, 2011

mencoret !

salam semua ! 
(mesti pelik asal intro entri kali ni xda salam 1 malaysia ? sebab nya sekarang jam menunjuk kan 6.29 am . so rakyat malaysia sedang enak dibuai mimpi ) 


ha sebab ni saya mencoret pagi pagi buta nie . baru sudah study since semalam lagi . dalam perancangan nak tido lepas subuh tapi xley nak lelap pulak . oke hari ni hari lahir salah seorng dari kawan baik saya merangkap budak umah sewa saya merangkap classmate saya . 

NUR SYAZWANI BAKRI a.k.a CIK B . 


ucapan : happy burday b semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan lagi rezeki mu . boleh belanja aku kerap kerap . selamat hari tua ! hehehhehee . dan diharap juga semoga hg sentiasa sucsess dalam life hg n apa jua yg bakal hg jadi lepaih ni  . amin !

okay suda mengantok ! good morning !

p/s : sory kacaw orng tu tidoq semalam ! jgn marah naaa . ngeeee XD


misz fobia 
( JadiDiriSendiri )

No comments:

Post a Comment