Saya sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Saya ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Saya seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Saya akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Saya tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan saya. Malah saya juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan saya. Saya seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan saya adalah professional dalam kerjaya yang saya ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian saya. Saya mempunyai keluarga yang bahagia.

Thursday, April 7, 2011

hujung minggu

salam sejahtera salam 1 malysia semua 

okay hujung minggu mengunjung tiba lagi . akhirnya . tapi saya maseh di sini teguh berdiri menempuh cabaran yang bakal tiba dalam hari hari saya . dapat news dari tauke flipper yang warna diingini x ada saiz it so okay no problem with that but a little dispointed la . tapi good news dapat ganti warna perlis . BIRU KUNING . i like . macam mana pon xpa la . hidup ni xley nk cerewet sangat nnti naik cerawat banyk . hahaha . a quiet busy now with alot of activity nowsaday . okay xley nk speaking lebih lebih sat g ada orng tu xpaham . sapa ? sapa makan cadbury dialah terasa coklat nya . hahahahaha . sekarang akan mula kurang update blog sebab final nak dekat dah . mama tiap tiap kali on call wajib pesan " kak lang belajaq rajin rajin jangan men banyak sangt , jangan tinggai sembhyg , jangan lupa berdoa selalu , jangan makan banyak banyak sangt " okay la mama kak lang xpernah lupa pesan pesan mama  . okay currently mama dekat manjung . amboi jalan sakan nah . xpala ma macam mana pon . sebagai anak kak lang sentiasa mendoakan yg terbaik buat mama . i love u . back to the topic . bukan kata blog . mukabuku kesayangan pon dah lama x online . bila lama x online makin lupa pulak pada sayang sayang ku semua ni . bila bercakap tentang makin dekat final maka makin dekat jugak la interpoli untuk softbol . jadi makin rajin la kene trun training . alhamdulillah and insyallah hopefully dapat di import pergi la tok game nanti . arrrggghh . excited terok dengan softbol sekarang ni . main main jugak study tetap keutamaan . okay sampy disini sahaja coreten saya minggu ini . okay selamat berhujung minggu semua .


misz fobia 
( JadiDiriSendiri)

No comments:

Post a Comment