Saya sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Saya ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Saya seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Saya akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Saya tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan saya. Malah saya juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan saya. Saya seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan saya adalah professional dalam kerjaya yang saya ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian saya. Saya mempunyai keluarga yang bahagia.

Saturday, April 23, 2011

BOH LAST

salam sejahtera salam 1 malaysia !

haha . hari ni friendly dengan SMV/T ARAU PERLIS . oke la game td sangat menarik dan tidak tension . sangat suka . adik adik yg mai tadi pon comey comey suma . baguih betoi depa tu bukan nak puji tapi memang tengah puji la ni . walaupon dikacaw terok oley kami terutama AKU tapi depa senyum ja . semangat tu yang kita maw adik adik .
  ( sudah neha hg xlayak nk jdi kakak )

oke bkan itu tjuk hari ni ! .


 ha nampak x hasil kreativiti tangan pakinson tulisan macam kambing aku kt ataih ni ? .
HAHA XD 
aku memang xkreatif sejak azali lagi . dah lupakan itu suma .
 la nak sembang pasai final paper . nak jawab apa pon xtaw . study pon xmula lagi . 
tp insyaallah saya akan cuba sehabis baik dalam memastikan yg terbaik untuk masa depan saya dan mama saya .
  mama i LOVE u ! .
 oke wish me luck kengkawan ! 

p/s : nak habaq mai game td pon aku orng first kene K2 ( sengap sengap suda la . malu terok kot ! )



misz fobia 
( JadiDiriSendiri )

No comments:

Post a Comment