Saya sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Saya ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Saya seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Saya akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Saya tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan saya. Malah saya juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan saya. Saya seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan saya adalah professional dalam kerjaya yang saya ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian saya. Saya mempunyai keluarga yang bahagia.

Thursday, March 3, 2011

saia bkn PEMARAH , saia kuat TACING ja

baper kali nak habaq !

la saya agak sensitip la !

so bole jangan tempik ?! 

saia tak pekak lagi la ! 

tak salah nak tegur orang tapi cermin diri  tu seminit sat . 

are u too perfect ???

if not !!

change your self first !

nak tegur orang dengan harapan dia tu baguih sangat larh . 

please u can go back home ! 

MOOD : sesangat la marah dengan sikap manusia sekelilng saia ! 

bukan suma ! dia sorang ja 

weuukkk ! tak heran aih ! pulun !

( saia taw saia xbguih macam orng len , saia dok cuba ubah  la sikap saia . sabaq la ! . saia taw saia nakal . dah tu tak kan nk hipokrit kot ! ITU BUKAN SAIA ! jadi diri sendiri la . dok cover cover awat ? . xsuka saia ? ada nampak mcam saia kisah ?? langsung x la beb ! . kurang kurang saia berusaha sdaya saia untuk menjaga aty dan perasaan orng di sekeliling saia bukan cakap pakat lepaih ja . ada beza cara dan nada bila kita bercakap dengan seorng lelaki dan perempuan . so respect la orng pompuan cikit . sekeras mana pon luaran perempuan itu dalam aty ada taman astakona kot . so agak agak la kalo nak berbahasa tu . saia taw saia bukan set set hat segak segak tu yg nak merengeih sana sini dengan hampa tp please respect me if u want me to respect u ! n i will respect u more than u respect me ! . bila susah terhegeh hegeh baru nak cari . bila senang . kutuk sini kutuk sana . xsuka sini xsuka sana . suma orng hg xsuka . so hg ingat orng suma sukaaaa sgt ka kat hg ! (bahasa mula dah kasaq ) bukan makna bila hg tegur orng then orng diam means orng ingt hg bguih tahap dewa . tp orng malaih nak layan hg ! . saia xbermaksud nk lukakan haty sapa sapa . saia cuma meluahkan ketidakpuasan haty saia pada seorng manusia ini dan berharap dia dapat menerima dengan aty terbuka . setiap manusia tidak sempurna . jgn mengharap sesuatu yg bukan suma orng bole nk tunai kan . payah la kalaw nk suma orng ikot cakap hg sedang kan pagai hg mcm ..................... so sebagai manusia ni kita perlu sentiasa mencuba untuk merubah diri kita dari semasa ke semasa semoga menjadi lebih baik dari yang sebelom ni . insyallah . amin )

 






No comments:

Post a Comment