Saya sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Saya ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Saya seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Saya akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Saya tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan saya. Malah saya juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan saya. Saya seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan saya adalah professional dalam kerjaya yang saya ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian saya. Saya mempunyai keluarga yang bahagia.

Friday, March 11, 2011

HB to me !

terima kasih daun keladi buat semua yang telah bertungkus lumus dalam menjayakan hari bersejarah saia semalam . terima kasih juga pada kengkawan di MUKUBUKU dengan ucapan ucapan yg berjaya memenuh kan page wall saia . terima kasih juga buat semua ya . ikhlas dari hati . di sini saia serta kan beberapa keping gmbar kenangan untuk dijadikan tontonan suma . 



habuan pertama .
 lokasi : nasi ayam berempah , kepala batas .
perasaan saia : terkejut ! tetibe muka berubah menjadi putih . malu sebab suma orng kat kedai tu tgok aku waktu tu . .


gambar kenangan bersama awaty . terima kaseh naa kawan !


 habuan kedua 
lokasi : depan rumah sewa , taman siswazah uum .
perasaan saia : rasa macam nak nangeh sebab TELOQ tu busuk doe . 5 bijik pulak tu . bagi aku goreng makan lagi sedap taw ! hbis la tudung aku yang mahai tu . nak marah pon ada . len kali hbaq ciap ciap dah la pakai bju kesayangan time tu . adoish ! spoil ! 

papa pon ini la yang terjadi pada hari bersejarah saja . xley nak upload banyak banyak sangt gambar sebab muka huduh . haha . kepada suma ahli produksi pada malam ini terima kasih anda lah yang terbaik di antara yang terbaik .

2 comments: