Saya sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Saya ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Saya seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Saya akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Saya tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan saya. Malah saya juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan saya. Saya seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan saya adalah professional dalam kerjaya yang saya ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian saya. Saya mempunyai keluarga yang bahagia.

Saturday, February 12, 2011

aktivity malam

jam menunjuk tepat pukui 1 pagi ( hah? gilaaa toi ) . 

malam ni macam macam yg jadi . ada kawan text soh bukak blog sorng minah ni . bukak la aq pon . bguih punya dia dok kata kat aku dengan sahabat terbaik aku . panas tercetus la . tak maw dok cakap bnyk dah aih  pasal hal 2 . wat sakit otak plus buang masa ja . biaq la dh depa jenis 2 nk wat macam mana lagi kan . 2la akhlak manusia akhir zaman la . mama selalu pesan . jangan ikot cara o perngai seseorng 2 . kalo kita ikot means kita ngn dy sama ja . so please aq bkan begitu ! . tapi sian sarah ! . terpaksa face benda benda bodo nie . hadoi . masaalah sarah masaalah aq . masaalah aq da memang wajib la masaalah sarah . itu la nama nya kawan . sentiasa bersama walau di mana jua . walaupon jarak yg jauh memisah kn kami tp kami tetap bersahabat sehingga kini . and hopefully selama nya .
 syg kamo kawan <3

next !

boring tercetus bila lama lama dok online mukabuku ni . so dok ushar la wall kawan kawan . tergerak hati nk tengok photo album kawan sorng ni . (tahniah anda terpilih malam ini ) kawan kaa ? dy kata kawan so kawan laaa . ada kot dalam 75 picture dy . xlarat tengok la aih maggie oi . tp interesting lorh . makin tengok makin lawak gmbar yg kuar 2 . macam macam gambar ada . gila la si gigi jarang ni orang dia . macam mana la ibu kaw nak jaga kaw ? kalo aq dah tekop bagi maty dah kecik kecik kalo tahu besa besa nak buaih sampy lagu ni ( tudiaa mami nk speaking penang dah ) .

 pendapat ikhlas buat wifi : ( tgok bnyk nama dy ada kan ? pulun aih )

  1. kaw xensem ( sory ! tp kaw cute )
  2. kaw pendek la babe (bnyk kan bergayut k )
  3. tolong senyum selalu bole ? ( sebb bila kaw senyum comey sikit dari kaw seyes sbb muka kaw mcm pecah rumah la . HAHA )
  4. gigi kaw TERLALU jarang ( p pakai pendakap gigi cepat cepat )
  5. kaw baek kot ( walaupon aq xbebetoi kenal kaw tp aq ada perasaan yg bagus dengan kaw . bkn perasaan yg pelik2 k . just perasaan yang merasa kan yang engkaw ni seorng yang baek . kawan kawan aq kata aq tok bomoh . sbb selalu bole rasa something . haha . so nice to know u )
lima cukup kot . tamak la nk banyak banyak . esok dah nk gerak balik jitra dh tido pon xlagi ni . agak agak ada orng marah ka saia mengkritik maggie ni ? haha kami hanya kawan . 

oke mengatok suda . god nite suma ! 
with love <3 misz fobia


No comments:

Post a Comment