Saya sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Saya ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Saya seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Saya akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Saya tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan saya. Malah saya juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan saya. Saya seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan saya adalah professional dalam kerjaya yang saya ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian saya. Saya mempunyai keluarga yang bahagia.

Monday, January 31, 2011

kerana mulut badan binasa !

ada seorng insan ni 

dah agk lama jugak saia knal dy

dulu dy oke

tp xtaw la mgkin di sebb kn factor semasa yg membut kn dy bubah 

asal ley jadi cm ni ?

kalo dulu OKE FINE ! 

aq pahm hg

tp makin lama mulut hg makin LONGKANG ! 

hg da xreti cara nk jaga ati dan perasaan orng 

terutama AKU !


WHAT THE HELL ?

YOU CAN GO TO HELL !!

xluaq pape pon dalam hidup aq kalau hg xda

hg susah pandai cari aq !

la bila dh senng aq sebelah mata pon hg xpandg 

tp xpa bguih !!

sebb tuhan dah tunjuk kat aq PERANGAI sebenar hg 

kalo setakat aq kawan ngn hg tok dgr kata2 hg yg menyakit kan HATI aq 

bek kita xyah kawan !!

mulai laa kita 

PUTUS KAWAN !!

aq ulang 

PUTUS KAWAN !!

jgn cari , cakap , msej , kol , or pape jelah yg berkaitan aq lagi 

AQ TASUKAAA !!

aq dah remove hg dari fren FB aq 

sekbek aq remove ja

ikot haty nk BLOCKED truih 

tp aq still ada sifat perikemanusiaan 

bkn MACAM HG !!

advice terakhir aq jaga la mulut hg 2 

supaya xda dh orng bnci hg mcm mana BENCI nya aq kt hg 

sekian 

ASSALAMUALAIKUM !

=)





No comments:

Post a Comment