Saya sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Saya ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Saya seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Saya akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Saya tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan saya. Malah saya juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan saya. Saya seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan saya adalah professional dalam kerjaya yang saya ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian saya. Saya mempunyai keluarga yang bahagia.

Friday, January 21, 2011

hang out !

hari aq xbaper sehat . sakit tekak . selesema . sakit badan . hari ni xla bnyk sgt klas tp yg ley wat aq penat nya adalah d sebab kn ada ceramah pengurusan jenazah kat poli ptng td . dari koi 2 sampy dekat koi 5 pon blom ley bersurai lagi . tp yg part paling best nya bila ada bdak mana tah xpasal2 kne jd model smbilan sepanjg ceramah 2 berlgsug . next ! . balik td niat nk tidoq trus tp besala k nk wat cm na aq kola sembg mmg keling sikit . so aq xtido pon ptng td . gpon tidoq petang xbguih la . dlm koi 7 cm 2 aq siap2 mndy n koi 8 bebudak umh aq dah siap msak dh . aq tggl makn jaaa . hahaha . 2 the best part la . lpas makn kami trus gerak kt JITRAMALL . kami g nek kete kodok CIK B . aq nk beli seluar track ! besa sejak2 aktif bersukan ni aq mmg memerluka seluar yg byk . tmbh2 orng yg mlas cm aq ni nk . kdng 2 xbsuh pon just recycle ja blik bila emergency nk pkai . adooiii . neha neha bila nk bubah . lpas hbis duit aq bershopping . km gerak g wayang . bkn nk tgok wyng po . just k isi vacancy form ja . aq ingt nk wt partyme wayang kt JITRAMALL .berkat pengalamn kerja aq ngn GSC dulu un . so aq harap sgt aq dpat la . tp syng xdapat nk isi borng pon coz cinema tutup . lupa la plak hari khamis mmg wayng ttup awai . aq kn kt kedah . adooiii . jemmm . so lpas 2 singgah aneka beli yogurt then trus balik umh coz k study math . esok pagi2 koi 9 adfa test math . arrrggghhh . mintk2 aq dapat marh tggi . markh yg bru2 ni mmg mengecewakn aq . haha . teruskn usaha anda neha ! . 


nukilan bosan : si fobia

No comments:

Post a Comment