Saya sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Saya ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Saya seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Saya akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Saya tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan saya. Malah saya juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan saya. Saya seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan saya adalah professional dalam kerjaya yang saya ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian saya. Saya mempunyai keluarga yang bahagia.

Friday, January 28, 2011

credit to mr.H

tercetus nya penghasilan BLOG tercinta ni adalah hasil dari keboringan yg tercetus di dalam kepala ini . 

setelah berpindah ke rumah sewa yang baru berdekatan tempat aq menuntut ilmu . 

aq mula borink dok umh . 

so selepas hampir tiap2 hari dok bkak blog kengkawan .

 so otak nakal aq ni pon berfikir tok mengcetus 1 BLOG tempat meluahkan rasa haty ini .

 so tercetus la BLOG ini .

 saia seorng buta IT 2 tipu sgt la kn .

 oke saia seorng buta BLOG atau mkna lebih mendalam .

SAIA XTAW PAPA TENTANG BLOG! . 

so datng la seorng insan yg langsung aq xknal dan akhirnya bnyk memberi tnjuk ajar untk lbih memeriahkn lag BLOG aq ni .

 TERIMA KASEH KAWAN ! =) .

 so secara xlangsung saia makin pandai edit BLOG

dan mula merapu tulis entri . 

bak kata pepatah la kan . 

CIKIT2 LAMA2 JADI BUKIT .

 tp BLOG aq xla jadi bukit tp slow2 aq makin pandai nk mengwarnai BLOG aq ni . 

so tengs alot agaian to mr.H

<3 u larh !

No comments:

Post a Comment